Profesionalus požiūris į mediciną
Karjera
Mes tikime, kad aukščiausius rezultatus pasiekti galime tik veikdami kartu. Siekiame, kad kiekvienas, dirbantis mūsų komandoje, visomis jėgomis prisidėtų prie UAB Skirgesa kūrimo ir sėkmės, todėl santykiai su darbuotojais yra grindžiami ilgalaikiu bendradarbiavimu, abipuse pagarba, atvirumu ir įsipareigojimų vykdymu.
Kodėl verta dirbti pas mus?
Teisingas, konkurencingas ir visada laiku mokamas darbo užmokestis. Taip pat darbuotojams yra mokamos įvairios skatinamosios premijos, priklausančios nuo pasiektų darbo rezultatų.
Darbo grafikas ir pietų pertraukos laikas gali būti nustatomas individualiai, atsižvelgiant į darbuotojo galimybes ir poreikius.
Su kolegomis susitinkame ne tik darbo, bet ir laisvalaikio metu – organizuojame keliones, šventes ir kitus renginius.
Darbuotojams suteikiama papildoma laisva paskutinė metų diena.
SKIRGESA darbuotojai turi galimybę judėti pareigose tiek vertikaliu, tiek ir horizontaliu lygmeniu.
Administracijos darbuotojai turi galimybę, esant poreikiui, dirbti nuotoliniu būdu.
Darbo pasiūlymai
Darbo pobūdis:
- Krovinių (medicinos, odontologijos prekės, įranga) pakrovimas, pervežimas pagal nustatytą maršrutą, pristatymas klientui, iškrovimas įmonės mikroautobusu iki 3,5 t.
Reikalavimai:
- Analogiška darbo patirtis;
Vairuotojo pažymėjimas – B kategorija;
Vidurinis išsilavinimas;
Atsakingumas, atidumas, kruopštumas, darbštumas.
Atlyginimas:
Darbo pobūdis:
Prekių užsakymų planavimas ir vykdymas pagal įmonės poreikius bei klientų sutartinius įsipareigojimus, prekių galiojimo terminus, prekių gamybos trukmę ir kt.
Sutartinių įsipareigojimų su klientais peržiūra, jų įvertinimas ir užtikrinimas, kad tiekimas atitiktų sutartus terminus bei specifikacijas.
Optimalaus prekių atsargų lygio palaikymas sandėlyje.
Prekių užsakymų skaičiavimo tvarkos periodiškumo užtikrinimas.
Bendravimas su užsienio tiekėjais dėl prekių užsakymų ir tiekimo (el. paštu).
Derybos su tiekėjais dėl palankesnių prekių kainų bei tiekimo terminų.
Efektyvus bendravimas su kitais skyriais (produktų, logistikos, pardavimų) siekiant užtikrinti visapusiškai sklandžiausius tiekimo procesus.
Prekių užsakymų administravimas buhalterinėje programoje: duomenų suvedimas į sistemą bei korekcijos.
Duomenų analizė, ataskaitų rengimas apie užsakymų vykdymą, tiekimo efektyvumą ir atsargų valdymą.
Reikalavimai darbuotojui:
Analitinis mąstymas.
Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas.
Gebėjimas dirbti su didelėmis duomenų bazėmis.
Gebėjimas nepasimesti tarp skirtingų užduočių („multitaskinti“).
Geros anglų kalbos žinios raštu (ne žemesnis kaip B2 lygis);
Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai naudojantis bazinėmis MS Excel, MS Word.
Asmeninės savybės: organizuotumas, atidumas, kruopštumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, darbas komandoje.
Panašaus darbo patirtis būtų privalumas.
Įmonė siūlo:
Nuolaidų paketus darbuotojams.
Šiltą įmonės kultūrą (renginiai, šventės, veiklos).
Periodinius mokymus.
Įmonė siūlo
Įmonė prekiaujanti medicinos priemonėmis ir įranga.
Atlyginimas
1500-2300 €/mėn. į rankas
Darbo pobūdis:
Medicinos įrangos asortimento formavimas;
Naujų prekių paieška (Lietuvoje ir užsienyje);
Produktų specifikos išmanymas;
Pardavimų prognozavimas;
Derybos su tiekėjais;
Komercinių pasiūlymų rengimas;
Rinkos tyrimai ir konkurentų analizė;
Tiekimo užtikrinimas;
Dalyvavimas viešuosiuose pirkimuose;
Prekių užsakymas ir optimalaus atsargų lygio palaikymas sandėlyje.
Reikalavimai:
Aukštasis išsilavinimas (inžinerinis – privalumas)
Panašaus darbo patirtis (privalumas);
Puikūs organizaciniai gebėjimai ir labai geri bendravimo įgūdžiai;
Anglų kalbos žinios – privaloma (supratimas, kalbėjimas, rašymas – ne mažesnis nei B2 lygis);
Atsakingumas, derybiniai įgūdžiai;
Microsoft programų paketo naudojimo žinios;
Vairuotojo pažymėjimas.
Ką mes siūlome?:
Kompetenciją atitinkantį darbo užmokestį bei kas metų ketvirtį išmokamas premijas;
Darbą šiuolaikiškoje, patikimoje, ilgametę patirtį turinčioje kompanijoje, kuriai svarbūs darbuotojai;
Draugišką, visuomet padėti pasiruošusią komandą;
Papildomas išmokas ypatingomis progomis (susituokus, gimtadienio proga ir kt.);
Dalyvavimą vidiniuose ir išoriniuose mokymuose, įmonės didžiuosiuose renginiuose ir gražiose akcijose.
Atlyginimas – derybų klausimas.
Atlyginimas
1200-2000 €/mėn. į rankas
Darbo pobūdis:
Naujų darbuotojų paieškos procesų organizavimas: poreikio išaiškinimas, darbo skelbimų ruošimas, atrankų vykdymas;
Įdarbinimo proceso organizavimas bei naujų komandos narių adaptacijos proceso koordinavimas;
Personalo dokumentacijos rengimas ir administravimas (įmonės vidaus tvarkos, įsakymai, raštai, prašymai ir kt.);
Renginių ir kitų veiklų organizavimas puoselėjant įmonės kultūrą;
Vidinės komunikacijos užtikrinimas ir valdymas;
Vadovų konsultavimas personalo valdymo klausimais.
Reikalavimai darbuotojui:
Aukštasis išsilavinimas (personalo vadybos, psichologijos ar pan. srityje);
Sėkminga darbo patirtis personalo paieškų ir atrankų bei personalo valdymo srityse (PRIVALOMA);
Efektyvaus darbo planavimo ir organizavimo gebėjimai, iniciatyvumas, kūrybiškumas, atsakingumas;
Anglų kalbos mokėjimas;
Geri darbo kompiuteriniai įgūdžiai (MS Office);
Vairuotojo pažymėjimas.
Įmonė siūlo:
Kompetenciją atitinkantį darbo užmokestį bei skatinimo priemones;
Draugišką, visuomet padėti pasiruošusią komandą;
Papildomą apmokamą laisvadienį kartą per metus;
Papildomas išmokas ypatingomis progomis (susituokus, gimtadienio proga ir kt.);
Dalyvavimą vidiniuose ir išoriniuose mokymuose, renginiuose ir gražiose akcijose.
Atlyginimas
700-1200 €/mėn. į rankas
Atlyginimas – derybų klausimas, aptariamas darbo pokalbio metu.
Kontaktai
Personalo valdymo specialistė
Tel. : +370 618 67237
El. paštas: personalas@skirgesa.lt