Profesionalus požiūris į mediciną

Karjera

Mes tikime, kad aukščiausius rezultatus pasiekti galime tik veikdami kartu. Siekiame, kad kiekvienas, dirbantis mūsų komandoje, visomis jėgomis prisidėtų prie UAB Skirgesa kūrimo ir sėkmės, todėl santykiai su darbuotojais yra grindžiami ilgalaikiu bendradarbiavimu, abipuse pagarba, atvirumu ir įsipareigojimų vykdymu.

Kodėl verta dirbti pas mus?

Teisingas, konkurencingas ir visada laiku mokamas darbo užmokestis. Taip pat darbuotojams yra mokamos įvairios skatinamosios premijos, priklausančios nuo pasiektų darbo rezultatų.

Darbo grafikas ir pietų pertraukos laikas gali būti nustatomas individualiai, atsižvelgiant į darbuotojo galimybes ir poreikius.

Su kolegomis susitinkame ne tik darbo, bet ir laisvalaikio metu – organizuojame keliones, šventes ir kitus renginius.

Darbuotojams suteikiama papildoma laisva paskutinė metų diena.

SKIRGESA darbuotojai turi galimybę judėti pareigose tiek vertikaliu, tiek ir horizontaliu lygmeniu.

Administracijos darbuotojai turi galimybę, esant poreikiui, dirbti nuotoliniu būdu.

Darbo pasiūlymai

Darbo pobūdis

Odontologijos produktų įvedimas į rinką;
Produktų marketingo ir rinkodaros planavimas ir vykdymas;
Reklamos kanalų ir priemonių parinkimas pardavimų ir paslaugų viešinimui ir vystymui;
Aktyvi naujų klientų paieška, informacijos teikimas apie naujus produktus;
Aktyvūs pardavimai esamoms ir naujoms odontologijos klinikoms visoje Lietuvoje (odontologai, burnos chirurgai ir pan.);
Pardavimų skatinimo ir lojalumo programų kūrimas ir valdymas;Projektų inicijavimas, įmonės įvaizdžio kūrimas;
Bendrovės atstovavimas dalyvaujant specializuotose parodose.

Reikalavimai darbuotojui

Aukštasis išsilavinimas (dantų techniko, medicininis, biocheminis – privalumas);
Sėkminga tiesioginių pardavimo ar marketingo patirtis;
Puikūs pardavimo, derybiniai įgūdžiai, iniciatyvumas, veiklumas, komunikabilumas, atsakingumas;
Kompiuterinis raštingumas;
Anglų kalba (gerai suprasti, kalbėti – ne mažiau nei B2);
Vairuotojo pažymėjimas.

Įmonė siūlo

Įdomų ir kūrybingą darbą bei galimybę tobulėti;
Kompetenciją atitinkantį darbo užmokestį bei skatinimo priemones;
Darbą šiuolaikiškoje, patikimoje, ilgametę patirtį turinčioje kompanijoje, kuriai svarbūs darbuotojai;
Draugišką, visuomet padėti pasiruošusią komandą;
Papildomą apmokamą laisvadienį kartą per metus;
Papildomas išmokas ypatingomis progomis (susituokus, gimtadienio proga ir kt.);
Dalyvavimą vidiniuose ir išoriniuose mokymuose, renginiuose ir gražiose akcijose.

Darbo aprašymas

Administracinis darbas įmonės sandėlyje:

  • Krovinių dokumentų priėmimas;
  • Dokumentų registravimas duomenų bazėje;
  • Informacijos teikimas įmonės darbuotojams apie krovinius;
  • Siuntų paruošimas;
  • Sandėlio darbo funkcionalumo užtikrinimas.

Reikalavimai

  • Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai MS Word, Excel programomis;
  • Mokėjimas atskirti lydinčius krovinių dokumentus (EX, T1, INVOICE ir t.t.);
  • Puikios lietuvių kalbos žinios;
  • Puikūs bendravimo įgūdžiai;
  • Savarankiškumas, atsakingumas, organizuotumas, kruopštumas, atidumas;
  • Darbo patirtis šioje srityje būtų privalumas.

Įmonė siūlo

  • Įdomų ir kūrybingą darbą bei galimybę tobulėti;
  • Kompetenciją atitinkantį darbo užmokestį bei skatinimo priemones;
  • Darbą šiuolaikiškoje, patikimoje, ilgametę patirtį turinčioje kompanijoje, kuriai svarbūs darbuotojai;
  • Draugišką, visuomet padėti pasiruošusią komandą;
  • Papildomą apmokamą laisvadienį kartą per metus;
  • Papildomas išmokas ypatingomis progomis (susituokus, gimtadienio proga ir kt.);
  • Dalyvavimą vidiniuose ir išoriniuose mokymuose, renginiuose ir gražiose akcijose.


Atlyginimas – derybų klausimas.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik į pokalbį pakviestus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Darbo aprašymas

  • bendravimas su esamais klientais (medicinos įstaigomis) dėl prekių tiekimo ir aktyvi naujų klientų paieška, aktyvūs pardavimai;
  • įmonės siūlomų paslaugų reprezentavimas;
  • užsakymų gavimas ir teikimas, pardavimų ir likučių kontrolė, ataskaitų ruošimas, pardavimų planavimas ir pan.;
  • prekių tiekimo organizavimas ir priežiūra klientams;
  • strateginė rinkos analizė.

Reikalavimai

  • aukštasis universitetinis išsilavinimas vadybos / medicinos srityje;
  • anglų kalbos mokėjimas;
  • ne mažesnė nei 2 metų sėkminga pardavimų vadybininko (-ės) darbo patirtis;
  • kompiuterinis raštingumas;
  • sugebėjimas savarankiškai planuotis darbus, dirbti individualiai ir komandoje;
  • komunikabilumas, atsakingumas, organizuotumas, lankstumas, puikūs derybiniai įgūdžiai;
  • vairuotojo pažymėjimas.

Įmonė siūlo

  • įdomų ir kūrybingą darbą bei galimybę tobulėti;
  • kompetenciją atitinkantį darbo užmokestį bei skatinimo priemones;
  • darbą šiuolaikiškoje, patikimoje, ilgametę patirtį turinčioje kompanijoje, kuriai svarbūs darbuotojai;
  • draugišką, visuomet padėti pasiruošusią komandą;
  • papildomą apmokamą laisvadienį kartą per metus;
  • papildomas išmokas ypatingomis progomis (susituokus, gimtadienio proga ir kt.);
  • dalyvavimą vidiniuose ir išoriniuose mokymuose, renginiuose ir gražiose akcijose.

Kontaktai

Personalo valdymo specialistė
Tel. : +370 618 67237
El. paštas: personalas@skirgesa.lt

0
Nuolatiniai klientai
0 +
Tiekėjai iš viso pasaulio
0 +
Gyvavimo metai
0 +
Apdovanojimai

Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su skirgesa.lt privatumo politika. Daugiau apie privatumo politiką.