Profesionalus požiūris į mediciną

Karjera

Mes tikime, kad aukščiausius rezultatus pasiekti galime tik veikdami kartu. Siekiame, kad kiekvienas, dirbantis mūsų komandoje, visomis jėgomis prisidėtų prie UAB Skirgesa kūrimo ir sėkmės, todėl santykiai su darbuotojais yra grindžiami ilgalaikiu bendradarbiavimu, abipuse pagarba, atvirumu ir įsipareigojimų vykdymu.

Kodėl verta dirbti pas mus?

Teisingas, konkurencingas ir visada laiku mokamas darbo užmokestis. Taip pat darbuotojams yra mokamos įvairios skatinamosios premijos, priklausančios nuo pasiektų darbo rezultatų.

Darbo grafikas ir pietų pertraukos laikas gali būti nustatomas individualiai, atsižvelgiant į darbuotojo galimybes ir poreikius.

Su kolegomis susitinkame ne tik darbo, bet ir laisvalaikio metu – organizuojame keliones, šventes ir kitus renginius.

Darbuotojams suteikiama papildoma laisva paskutinė metų diena.

SKIRGESA darbuotojai turi galimybę judėti pareigose tiek vertikaliu, tiek ir horizontaliu lygmeniu.

Administracijos darbuotojai turi galimybę, esant poreikiui, dirbti nuotoliniu būdu.

Darbo pasiūlymai

Darbo pobūdis

  • Prekių (medicinos, odontologijos prekių ir įrangos) priėmimas, išdavimas, surinkimas ir apskaita;
  • Prekių sandėliavimas, kiekio ir kokybės patikrinimas;
  • Sandėlio patikra, inventorizacijų vykdymas.

Reikalavimai darbuotojui

  • Analogiška darbo patirtis – privalumas;
  • Vairuotojo pažymėjimas – B kategorija;
  • Gebėjimas dirbti komandoje;
  • Atsakingumas, atidumas, kruopštumas, darbštumas;
  • Minimalios kompiuterinės žinios – privalumas.

Atlyginimas

1000-1300 €/mėn. į rankas
 

Darbo pobūdis

Darbas su buhalterine apskaitos programa (užsakymų suvedimas, PVM sąskaitų faktūrų išrašymas, prekių priėmimo-perdavimo aktų rašymas, raštų dėl prekių tiekimo bei alternatyvos keitimo rašymas ir kt.);
Klientų poreikio analizė;
Biuro veiklos organizavimas ir priežiūra;
Korespondencijos, siuntų, skambučių ir kitos informacijos valdymas;
Reikiamų priemonių užsakymas;
Kitų vadovo pavestų užduočių vykdymas.

Sutartis terminuota 2 metams.
Darbo laikas 8:30 – 17:30 val.

Reikalavimai darbuotojui

Aukštasis išsilavinimas;
Administracinio darbo patirtis;
Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (Word, Excel);
Geros raštvedybos žinios;
Sklandi lietuvių kalba bei geros anglų kalbos žinios;
Geri organizaciniai ir laiko planavimo įgūdžiai;
Dalykinio etiketo išmanymas bei gebėjimas maloniai bendrauti;
Greita orientacija ir mokėti vienu metu valdyti didelį informacijos kiekį;
Atidumas detalėms, pastabumas, kruopštumas.

Įmonė siūlo

Įdomų ir kūrybingą darbą bei galimybę tobulėti;
Kompetenciją atitinkantį darbo užmokestį bei skatinimo priemones;
Darbą šiuolaikiškoje, patikimoje, ilgametę patirtį turinčioje kompanijoje, kuriai svarbūs darbuotojai;
Draugišką, visuomet padėti pasiruošusią komandą;
Papildomą apmokamą laisvadienį kartą per metus;
Papildomas išmokas ypatingomis progomis (susituokus, gimtadienio proga ir kt.);
Dalyvavimą vidiniuose ir išoriniuose mokymuose, renginiuose ir gražiose akcijose.

Jūsų asmens duomenų konfidencialumą garantuojame. Apie atrankos rezultatus informuosime tik į pokalbį pakviestus kandidatus

Atlyginimas

900-1600 €/mėn. į rankas

Darbo pobūdis

Esi motyvuotas? Tuomet mūsų įmonė kviečia prisijungti pardavimų vadybininką (-ę)!

  • Bendravimas su esamais klientais (medicinos įstaigomis) dėl prekių tiekimo ir aktyvi naujų klientų paieška, aktyvūs pardavimai;
  • Įmonės siūlomų paslaugų reprezentavimas;
  • Užsakymų gavimas ir teikimas, pardavimų ir likučių kontrolė, ataskaitų ruošimas, pardavimų planavimas ir pan.;
  • Prekių tiekimo organizavimas ir priežiūra klientams;
  • Strateginė rinkos analizė.

Reikalavimai darbuotojui

  • Aukštasis universitetinis išsilavinimas vadybos/medicinos srityje;
  • Anglų kalbos mokėjimas;
  • Ne mažesnė nei 2 metų sėkminga pardavimų vadybininko (-ės) darbo patirtis;
  • Kompiuterinis raštingumas;
  • Sugebėjimas savarankiškai planuotis darbus, dirbti individualiai ir komandoje;
  • Komunikabilumas, atsakingumas, organizuotumas, lankstumas, puikūs derybiniai įgūdžiai;
  • Vairuotojo pažymėjimas.

Įmonė siūlo

  • Atlyginimą, priklausantį nuo darbo rezultatų;
  • Galimybę augti, tobulėti profesiniame kelyje, realizuoti savo idėjas bei tiesiogiai prisidėti prie įmonės procesų tobulinimo;
  • Jaunatvišką, draugišką komandą;
  • Įdomų ir aktyvų darbą stabilioje, augančioje įmonėje.

Atlyginimas

1300-2000 €/mėn. į rankas

Darbo pobūdis

  • Darbas su viešaisiais konkursais, jų ruošimas ir priežiūra dirbant komandoje;
  • Dokumentų ruošimas perkančiosioms organizacijoms;
  • Su pasiūlymu susijusios informacijos tikslinimas viešųjų pirkimų eigoje;
  • Darbas su CVP IS el. sistema;
  • Informacijos, susijusios su viešaisiais pirkimais, paskirstymas įmonės darbuotojams;
  • Visapusiška pagalba viešųjų pirkimų vyr. specialistui bei komandos nariams;
  • Bendrovės darbuotojų konsultavimas viešųjų pirkimų organizavimo ir vykdymo, teisiniais klausimais.

Terminuota darbo sutartis

Reikalavimai darbuotojui

  • Ne žemesnis nei aukštasis neuniversitetinis išsilavinimas, privalumas – teisinis išsilavinimas;
  • Viešųjų pirkimų vykdymo patirtis, teisinio darbo patirtis – didelis privalumas;
  • Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (Word, Excel);
  • Geros raštvedybos žinios;
  • Atidumas detalėms, pastabumas, loginis, analitinis mąstymas;
  • Geros anglų kalbos žinios;
  • Gebėjimas apdoroti didelius informacijos srautus.

Atlyginimas

1000-1500 €/mėn. į rankas
Atlyginimas – derybų klausimas, aptariamas darbo pokalbio metu.

Darbo pobūdis

Esi motyvuotas? Tuomet mūsų įmonė kviečia prisijungti pardavimų vadybininką (-ę)!

  • Odontologijos priemonių pardavimas Vilniaus mieste (parduotuvėje ir lankant klientus);
  • Nuolatinis bendravimas su esamais klientais, odontologijos priemonių, darbo drabužių – reprezentavimas susitikimo metu;
  • Naujų klientų paieška;
  • Prekių užsakymų aptarnavimas, prekių pristatymas, konsultavimas;
  • Komercinių pasiūlymų rengimas;
  • Klientų aptarnavimo, pardavimų procesų tobulinimas.

Reikalavimai darbuotojui

  • Aukštasis universitetinis arba aukštasis profesinis išsilavinimas;
  • Darbo patirtis tiesioginių pardavimų srityje;
  • Dalykinio etiketo išmanymas bei gebėjimas maloniai bendrauti.
  • Puikūs pardavimo ir prezentavimo (produktų pristatymo) įgūdžiai;
  • Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
  • Puikūs lietuvių kalbos įgūdžiai, anglų kalbos žinios;
  • Vairuotojo pažymėjimas.

Įmonė siūlo

  • Įdomų ir kūrybingą darbą bei galimybę tobulėti;
  • Kompetenciją atitinkantį darbo užmokestį bei skatinimo priemones;
  • Darbą šiuolaikiškoje, patikimoje, ilgametę patirtį turinčioje kompanijoje, kuriai svarbūs darbuotojai;
  • Draugišką, visuomet padėti pasiruošusią komandą.

Atlyginimas

1000-1600 €/mėn. į rankas

Kontaktai

Personalo valdymo specialistė
Tel. : +370 618 67237
El. paštas: personalas@skirgesa.lt

Nuolatiniai klientai
1
Tiekėjai iš viso pasaulio
1 +
Gyvavimo metai
1 +
Apdovanojimai
1 +

Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su skirgesa.lt privatumo politika. Daugiau apie privatumo politiką.