Profesionalus požiūris į mediciną

Karjera

Mes tikime, kad aukščiausius rezultatus pasiekti galime tik veikdami kartu. Siekiame, kad kiekvienas, dirbantis mūsų komandoje, visomis jėgomis prisidėtų prie UAB Skirgesa kūrimo ir sėkmės, todėl santykiai su darbuotojais yra grindžiami ilgalaikiu bendradarbiavimu, abipuse pagarba, atvirumu ir įsipareigojimų vykdymu.

Kodėl verta dirbti pas mus?

Teisingas, konkurencingas ir visada laiku mokamas darbo užmokestis. Taip pat darbuotojams yra mokamos įvairios skatinamosios premijos, priklausančios nuo pasiektų darbo rezultatų.

Darbo grafikas ir pietų pertraukos laikas gali būti nustatomas individualiai, atsižvelgiant į darbuotojo galimybes ir poreikius.

Su kolegomis susitinkame ne tik darbo, bet ir laisvalaikio metu – organizuojame keliones, šventes ir kitus renginius.

Darbuotojams suteikiama papildoma laisva paskutinė metų diena.

SKIRGESA darbuotojai turi galimybę judėti pareigose tiek vertikaliu, tiek ir horizontaliu lygmeniu.

Administracijos darbuotojai turi galimybę, esant poreikiui, dirbti nuotoliniu būdu.

Darbo pasiūlymai

Darbo pobūdis

Pagalba produkto vadybininkui medicinos priemonių pardavimo srityje:

  • reikiamos informacijos pateikimas dalyvaujant viešuosiuose konkursuose;
  • produktų sertifikatų, katalogų vertimas iš anglų kalbos;
  • bendravimas su užsienio tiekėjais dėl prekių užsakymo ir tiekimo;
  • užsakymų administravimas, duomenų suvedimas į sistemą;
  • klientų konsultavimas savo kompetencijos ribose.

Reikalavimai

  • Aukštasis išsilavinimas;
  • Geros anglų kalbos žinios žodžiu ir raštu (B2 lygis);
  • Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Excel, MS Word);
  • Kruopštumas, atidumas detalėms, iniciatyvumas, atkaklumas, orientacija į rezultatus, gebėjimas dirbti savarankiškai ir komandoje.

Mes jums siūlome

  • Galimybę tobulėti ir gilinti žinias medicinos priemonių pardavimo srityje;
  • Realias karjeros galimybes;
  • Įdomų ir dinamišką darbą jaunatviškame kolektyve;
  • Konkurencingą atlyginimo sistemą.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik į pokalbį pakviestus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Darbo aprašymas

Administracinis darbas įmonės sandėlyje:

  • Krovinių dokumentų priėmimas;
  • Dokumentų registravimas duomenų bazėje;
  • Informacijos teikimas įmonės darbuotojams apie krovinius;
  • Siuntų paruošimas;
  • Sandėlio darbo funkcionalumo užtikrinimas.

Reikalavimai

  • Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai MS Word, Excel programomis;
  • Mokėjimas atskirti lydinčius krovinių dokumentus (EX, T1, INVOICE ir t.t.);
  • Puikios lietuvių kalbos žinios;
  • Puikūs bendravimo įgūdžiai;
  • Savarankiškumas, atsakingumas, organizuotumas, kruopštumas, atidumas;
  • Darbo patirtis šioje srityje būtų privalumas.

Įmonė siūlo

  • Visas socialines garantijas ir darbui reikalingas priemones;
  • Jaunatvišką, draugišką komandą ir kasdien garuojantį kavos puodelį ant stalo;
  • Įdomų ir aktyvų darbą stabilioje, augančioje įmonėje.
  • Galimybę realizuoti savo idėjas, augti profesiniame kelyje, tobulinti savo žinias medicinos priemonių srityje.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik į pokalbį pakviestus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

0
Nuolatiniai klientai
0 +
Tiekėjai iš viso pasaulio
0 +
Gyvavimo metai
0 +
Apdovanojimai

Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su Skirgesa.lt privatumo politika. Daugiau apie privatumo politiką.